#1 2010-12-27 14:25:30

DiFFtY
c koi 1 bone
Registered: 2010-07-16
Posts: 693

BP recruits | BP recrute - Level design / 3D modeling

(french version)
Hey !


Because of the renewal of our team, we don't have any more mappers, except for Tydax and more recently RaVaGe, who don't have too much time for us because of their social lifes (social life is bad for you, remember that). That's why we decided to hire more mappers (talented, preferably ^_^), to take part in the upcoming releases of the mod.
Obviously, we will want you to know how to manipulate Hammer, showing us beauty and/or interessant working.


More, and always for the same reasons, we need a 3D modeler, to make us some props for some future maps of the mod, and maybe some new characters and other stuff like that.


So if you feel in you some motivation, an iron devotion for our project, and an sick ambition to dominate the world, post your candidature in this part of the forum, not forgetting to tell about yourself, show you creations, tell about some eventual participation in past or current projects, talk about your pets, etc.
If your candidature hold our attention, we'll tell you, then test you.


We're open to any kind of proposition, anyone with acceptable skills, any age (preferably 17+), and any nationality (english or french speaked). This doesn't mean we will accept any 13 years old adolescent, who made his very first CSS map yesterday on mom's computer, but we will be granting the doubt benefit to those who will show interesting things revealing some artistic and/or technic potential.


On this, merry easter.


DiFFtY.

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#2 2010-12-27 14:26:26

DiFFtY
c koi 1 bone
Registered: 2010-07-16
Posts: 693

Re: BP recruits | BP recrute - Level design / 3D modeling

(english version)

Hey !


Suite au renouvellement de l'équipe, nous n'avons, à part Tydax, et depuis peu RaVaGe, plus de mappeur (et encore, vie sociale aidant, ils ont bien du mal à assurer leurs productions. C'est mal la vie sociale m'voyez). C'est pourquoi nous avons décidé de recruter des mappeurs (de talent, de préférence ^_^), afin de participer aux prochaines releases du mod.
On attendra bien sûr de vous que vous sachiez manipuler Hammer comme si c'était votre queue, donc peu importe la taille, faut que ça envoie du rêve.


De plus, toujours pour les mêmes raisons, on aurait besoin d'un modeleur, histoire de nous concocter quelques props pour les futures maps du mod, voire quelques persos ou autres trucs dans ce genre.


Si vous sentez en vous une motivation, un dévouement à toute épreuve pour notre projet, ainsi qu'une ambition voire une aspiration maladive à la domination du monde, n'hésitez pas à postuler dans cette partie du forum, en n'oubliant pas de vous présenter un minimum, de présenter vos créations, parler de vos éventuelles participations dans divers projets, vos animaux de compagnies, etc.
Dans le cas où votre candidature nous plairait, nous vous le ferons savoir, et vous mettrons à l'épreuve, dépendant du profil que vous avez développé lors du poste de présentation.


Nous sommes ouverts à toute proposition, toute personne ayant un niveau minimum acceptable, tout âge (mais de préférence plus de 17 ans), toute nationalité (anglais ou français parlé couramment obligatoire). Cela ne signifie pas que que l'on acceptera n'importe quel adolescent de 13 ans ayant réalisé sa première map tro kool pour CSS chez maman la veille au soir, mais on accordera le bénéfice du doute à ceux nous montrant des choses intéressantes et révélant un certain potentiel artistique ou technique.


Sur ce, joyeuses pâques.


DiFFtY.

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